Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Fenerbahçeliler Derneği’nde Yangın Çıkaran İki Çocuk Ailelerine Teslim Edildi: İfadeleri Şok Etti

Posted on 18 Mayıs 2026 by Onur Aydın

18 Mayıs 2026 tarihinde İnegöl’de meydana gelen olayda, Cuma Mahallesi Elektrik Sokak’taki Fenerbahçeliler Derneği’nde yangın çıktı. Saat 18.00 civarında meydana gelen yangının, derneğin bahçe kısmındaki sandalyeler ve perdelerin iki çocuk tarafından çakmakla ateşe verilmesi sonucu başladığı iddia edildi. Yangını gören çevre sakinleri, durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Olay yerine çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. İtfaiye ekipleri, yangına hızlı bir şekilde müdahale ederek yangını kontrol altına aldı ve söndürdü.

Yangının nasıl çıktığı anları, olay yerine yakın bir iş yerinin güvenlik kamerası kaydetti. Olayla ilgili yürütülen soruşturma sonucunda yangını çıkaran çocukların kimlikleri belirlendi. Çocuklar Baran K. ve Münür Ç. olarak tespit edildi. İlçe Emniyet Müdürlüğü Çocuk Büro Amirliği ekipleri, çocukları kısa sürede buldu. Psikolog eşliğinde ifadeleri alınan çocuklardan Baran K.’nin “Ben Galatasaraylıyım, Fenerbahçe’yi sevmiyorum. O yüzden yaktım” şeklinde bir açıklama yaptığı öğrenildi. Her iki çocuk da ifadelerinin ardından ailelerine teslim edildi.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Samandağ Sahilinde Sıra Dışı Buluntu: Uzunluğu 15 Metreyi Bulan Kızılçam Ağacı →
← Burhaniye’de Silahlı Saldırı: Belediye Çalışanı Hayatını Kaybetti

Author: Onur Aydın

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al