YEDAŞ, Can Güvenliği İçin Özel Müşteri Temsilcisi Hattı Oluşturdu
YEDAŞ, can güvenliğini tehdit eden durumlara hızlı ve etkin müdahale etmek amacıyla çağrı merkezinde özel bir müşteri temsilcisi hattı açtı. Bu yeni hizmet sayesinde, elektrikle ilgili acil ihbarlarda bulunan müşteriler, sesli yanıt sisteminde acil seçeneğini tuşlayarak taleplerini daha kolay iletebilecekler.
Çağrı merkezinin sesli yanıt sistemi içerisine entegre edilen özel hat sayesinde, kopan elektrik telleri, elektrik kaynaklı yangınlar gibi durumların YEDAŞ’a daha hızlı bildirilmesi hedefleniyor. Bu özel hat ile müşteriler doğrudan müşteri temsilcisine bağlanabiliyor ve acil durumlarda hızlı bir müdahale sağlanabiliyor.
Yapılan açıklamada, “Alo 186” üzerinden gelen ihbarların analiz edildiği ve can güvenliği riski taşıyan durumlar için ayrıcalıklı bir müdahale süreci tasarlandığı belirtildi. Bu yeni uygulama, YEDAŞ’ın kaliteli ve sürdürülebilir enerji sağlama misyonunu desteklerken, geleceğe yönelik enerji ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla stratejik bir yaklaşım benimsediğini gösteriyor.
More Stories
Euro Bölgesi işsizlik verileri açıklandı: Aralık ayında artış!
Kayıt Dışı Faaliyet Gösteren Oteller Mühürlendi
Türkiye hava sahasından her 14 saniyede bir uçak geçti